close

Deadman_Wonderland_A.jpg  

死囚樂園OP - one reason

Slit the throat of reason and reality
割斷理智與現實的喉嚨
Cut myself and scream for their insanity
劃傷自己並為他們的瘋狂尖叫
Wake up to this nightmare that will never end
甦醒在這永無止境的噩夢
The main attraction of this twisted master plan
這扭曲藍圖的吸引力
Trust nothing but pain to get me through the daze
只相信疼痛能支撐我度過這混亂
Sleep with one eye open not to be their prey
張著一隻眼睡覺以免成為他們的獵物
Fist against my face they bring me to my knees
拳頭擊上我的臉頰, 他們使我跪倒在地
The pressure’s crushing down so hard
壓迫感如此強烈
I can’t break free
我無法逃離


When I can feel my skin crawl
當我感到自己起雞皮疙瘩時
When I’m about to crack
在我就快崩裂時
The hunger for revenge
復仇的飢渴
gives me strength to stand
給了我站起的力量

I will be your deadman
我會成為你的死囚
With nothing but this blood on my hands
雙手除了這鮮血外空無一物
Stuck in your “wonderland”
困在你的"樂園"
I just want to make you bleed like me
我只想讓你和我一樣流血.

Everyday goes by without a second thought
所有人都不假思所的行動著
Living in a perfect and controlled project
生活在這被完美控制的計畫下
A puppet of their sick perversion’s appetite
成為他們病態慾望的玩偶
Will I be trapped inside this hell until I die?
我是否會陷在此地獄中直到死亡?

So what if no one cares
所以,若無人在意到
Enough to make a change
想要動手改變的話
I give my bleeding heart out for one reason
我交出我淌血的心, 為了那唯一的理由.

I will be your deadman
我會成為你的死囚.
With nothing but this blood on my hands
雙手除了染上的鮮血外空無一物.
Stuck in your “wonderland”
被困在你的"樂園"
I want to make you bleed just like me
我想讓你和我一樣流血

Somake me your deadman
所以,讓我成為你的死囚吧
With only poison in my veins
血管中只有劇毒流動
Stuck in your “wonderland”
被困在你的"樂園"
Stagnated by the passivity
被動的沉滯
I’m gonna make you bleed like me
我要讓你和我一樣的流血

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    栞栞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()